Kik vagyunk?
Csapatunk kialakításánál a szakmai tudás mellett olyan emberi tényezők a legfontosabbak, mint a karizmatika, megbízhatóság, pontosság, korrektség és az emberi jóindulat. Open office-ban dolgozunk, hogy mindennyian részese legyünk a cég életének és a projekteknek, ettől Because a Because, ettől csapat a csapat. Folyamatosan tanulunk egymástól, magunktól, nálunk okosabbaktól és rendszeresen utazunk, hogy a nemzetközi trendeket és látásmódókat az elsők között alkalmazhassuk.
Varsádi Viktor
CEO
2004 óta dolgozik a marketing szektorban, első munkahelye az akkori legnagyobb rendezvényügynökség volt és a rendezvényszervezés azóta is kíséri pályáját. Diákként az Egyesült Államokban is részt vett oktatásokon, mely időszak alatt a nyelvtanulás és a marketing volt a fő iránya, majd gazdálkodás és menedzsmentet tanult, mely az üzleti gondolkodásmódját fejlesztette, amit ügyfeleinknél és több saját irányítású vállalatánál is kamatoztat.
Kontakt
Csákvári Éva
Pénzügyi vezető
Már gyermek korában is elengedhetetlennek látta a megfelelő (zseb)pénzügyi tervezést, ebből adódóan egyértelmű volt, hogy tanulmányait pénzügy-számviteli területen fogja elvégezni. Pályafutását 2014-ben kezdte, a Because pénzügyeit pedig 2017 óta tartja kézben. Számára a legfontosabb a folyamatos szakmai-, valamint önismereti fejlődés, a precizitás. Fejlődni vágyását, érdeklődését divízióink számos projektjében történő asszisztenciával elégíti ki.
Kontakt
Zsilován Dániel
Art divízió vezető
2004-ben még csillogó felniket és menő mintákat fotosoppolt a családi autó fotójára, majd a hobbiból hamarosan komoly szakmai elhatározás született.
A gondolkodásmód fejlesztése céljából több ország kultúráját testközelből megismerte, majd hazatérve grafikusi képzésbe kezdett Budapesten. Már az iskola elvégzése alatt is teljesértékű munkatársként vett rész egy reklámügynökségnél. A Because csapatában a cég indulása óta tartja kézben a grafikai és kreatív tervezés folyamatait, törekedve az állandó technikai és eszmei fejlődésre.
Kontakt
Tóth Tibor
PR menedzser
A PR kommunikáció egy olyan speciális szakterület, ahol az iskolapadban megszerezhető tudás mellett óriási szerepe van a gyakorlati tapasztalatnak. Tibi szerencsésnek mondhatja magát, hiszen az ELTE és a Corvinus Egyetem padjaiban sajátíthatta el a szakma alapjait, majd a legváltozatosabb kampányokban szerzett gyakorlati szaktudást. Azóta is kedvenc személyes mottója: "A kommunikáció a legnagyszerűbb eszköz és fegyver ezen a világon." Úgy véli, nincs az életnek egyetlen olyan területe sem ahol ne lenne szükség a kommunikációra, ezért is választotta mindennapi szakmájául immáron több, mint 2 évtizede.