Mit csinálunk?

Szolgátlatásainkkal lefedjük a teljes iparágat, így ügyfeleinknek komplex megoldást nyújtunk. Több ezer projektünk kivitelezése alatt professzionális szintre fejlesztettük üzletágainkat, mint a stratégiaalkotás folyamatát, továbbá a gyártási/kivitelézési feladatköröket is. Lebonyolítunk kisebb és többezer fős eseményeket, egyszerre többet is. Design üzletágunk az egyszerű grafikai tervezéstől a többnapos filmforgatásig gyárt mindent, ami vizuál. Média divíziónk pedig online, social, offline irányaival lefedi a teljes médiapiac szolgáltatásait, bármilyen csatornáról is legyen szó.

A marketing stratégiánál mindig fontos kérdés, hogy mit is tartalmaz. Mindazon túl, hogy a kötelező elemeket magába kell foglalnia, mint célcsoport, üzenet, csatornák és a többi, mindenkinek az az elvárása, hogy kreatív is legyen, azaz alkossunk, kreáljunk valami újat, amivel a piacon megkülönböztetheti termékét, szolgáltatását a megbízó. Csapatunk ötvözi a gazdasági és marketing tudását, mely a tagok végzettségéből és tapasztalataiból ered. Így egy valóban használható, üzletileg hasznot hozó és a piacon megkülönböztető koncepciót, stratégiát alkotunk. Fontos, hogy kérdezzünk és kételkedjünk egymásban és magunkban, hogy minden olyan információra fény kerüljön, amivel olyan irányok megalkotása lehetséges, amire korábban egyáltalán nem is gondoltunk. Mindig szem előtt tartjuk, hogy az elkészült stratégiával a megbízó vásárlóit kell szolgálnunk, hiszen ők az ügyfelek, ha pedig az ügyfelek elégedettek, akkor a megbízó is az.

Egy rendezvény célja nem más, mint a megrendelő üzenetének eljuttatása a jelenlévő vendégek számára, egy maradandó élmény útján. A szervezést ezért minden esetben az üzenet és a vendégek alapos feltérképezésével kezdjük. FBI nyomozók mintájára részletes szempontrendszer alapján profilozzuk a résztvevőket, így 100%-os ismeretet szerezve igényeikről készíthetjük elő a minden részletében tökéletes eseményt. A gondos előkészületek gyümölcseként a rendezvény napján már csak az aprólékosan kidolgozott és szuperprecíz forgatókönyvet kell követnünk. A rendezvény eredményességét aktív utánkövetéssel vizsgáljuk, a gyűjtött információt takaros kimutatásba tesszük. 

Nem titkoljuk, hogy a mosoly mérő általában túlmutat saját skáláján!

A kreatív tervezés és a célzott marketing stratégia szorosan, kéz a kézben jár. Ha egy zöld kört kérsz, nem azért ajánlunk piros háromszöget, mert nekünk az jobban tetszik, hanem azért, mert a vevődnek az kell. Honnan tudjuk? Te mondtad, mi pedig utánanéztünk.

Lehet valami szép, és lehet valami működőképes. A kettő együtt a legjobb, ezért mi csak ilyet fogunk alkotni, és a végeredmény garantáltan tetszeni fog.
Bevált módszerünk, hogy megfogjuk a művészetet, a kreatív tervezést, a technikai fejlődést és az értelmes trendeket, majd egy nagy ragacsos masszába gyúrjuk össze őket. A masszát pedig a felfestett igényekhez és célokhoz úgy hozzávágjuk, hogy egy betű sem marad szárazon.

A kommunikációt, mint a legősibb ember által kezelt eszközt mesterien használva építjük be kampányainkba. Teljeskörű PR kommunikációs divíziónk akár napi szintű reakció készségével mindig a megfelelő időzítéssel közvetítünk a releváns sajtóorgánumok felé.
Az alaposan megtervezett stratégiákkal kreált kiadványaink nagymúltra visszatekintő médiakapcsolataink nyomán érnek célba. 
Az eredményeket részletes értékelőben riportáljuk, ezzel mérhető formába öntve a sikert.