CODIC Homework
A nemzetközi piacon tevékenykedő ügyfelünk egy újonnan induló ingatlanprojekt arculattervezése miatt keresett fel minket. Bár belépő munkáról volt szó, a belső brainstomringok során arra a döntésre jutottunk, szembe kell mennünk a belga központ által választott projektnévvel és meglepjük ügyfelünket egy kutatásokkal és tényadatokkal alátámasztott új névjavaslattal. Angol nyelvű prezinket, a nemzetközi hallgatóság teljes némasággal és rezzenéstelen arccal követte. A prezentáció után behívtak egy kollégát, akinek véleményét az érvelés ismertetése nélkül kérték ki az új névről. A hangulat fokozódott némi francia diskurzussal, aminek jelentéséről fogalmunk sem volt, majd a cégvezető egyöntetűen kifejezte tetszését és áldását adta a komplett arculatra, nevestül, logóstul.
Marketing stratégia
Codic International
Egészéves kampány
Budapest
- Marketing stratégia
- Kreatív koncepció
- Névalkotás
- Logo és arculattervezés
- Média és PR kampány
- Rendezvényszervezés
- Weboldal készítés